Territorio: CORUÑA (A)

Abogada Mª Luisa Lago Pérez

Descontos para afiliación debidamente acreditada, sobre as tarifas editadas no baremo de honorarios dos colexios de avogados de Galicia: – afiliados/as ata un ano de antigüidade: 15 % – afiliados/as con máis dun ano de antigüidade: 25 %

ACYL Abogados

Desconto para afiliados e parentes directos:

Adams A Coruña

Desconto do 25 % sobre as clases presenciais, a distancia e en liña, tanto en oposicións como en cursos profesionais. 20 % sobre o material editado pola academia. O/A afiliado/a deberá acreditar estar ao corrente de pagamento.

Aegon Salud

Descontos familiares a partir de 2 asegurados e desconto do 10% adicional si contrata seguro de vida, para novas altas

Ágora Psicotécnico

Obtención e renovación do permiso de conducir, licenza de armas, TIP seguridade privada, renovación licenzas náuticas, animais potencialmente perigosos, 30 euros; e obtención de licenzas náuticas (PER, PNB…), certificados médicos, 25 euros

Centro Dental Galego

Desconto: 5 % en todos os tratamentos dentais sobre o orzamento así como revisións e orzamentos gratuítos, topicación con flúor (por indicación do doutor/a) e radiografías periapicais gratuítas en tratamentos.

Cesmaga

Oposicións á Xunta de Galicia: Administración xeral (promoción interna e quenda libre A, B, C, D, E), Administración especial (arquitectura, arq. técnica, enx. agrónoma, enx. técnica agrícola, veterinaria, bibliotecas…), persoal laboral (diversas categorías e grupos I, II, III, IV, e V), Sergas, Administración do Estado, SVA, auxiliares administrativos, bibliotecas, concellos e deputacións. Outras oposicións. Exención do pagamento da matrícula.

Clínica Dental Claudia Andrea Cuoco

Descontos: empastes (amálgama 24 euros, composite 30 euros), limpeza bucal dende 24 euros, extraccións dende 30 euros, tratamento do conduto (endodoncia 15 %, próteses 10 %, ortodoncia 20 %)

Esdein

Descontos: 10 % en todos os servizos.

Eurostars Ciudad de La Coruña

Descontos: tarifas para todo o ano, agás temporada especial a partir de 40 euros a cuarto dobre. Tarifas aplicables durante a Semana Santa, segunda quincena de xullo…a partir de 60 euros a cuarto dobre.

Farmacia Labañou

Desconto dun 10 % en produtos (excluíndo Seguridade Social, Isfas, Concello e Muface)

Fisaude

Fisioterapia: 20 euros/sesión

Fisiocal

Desconto do 10 % en sesións

Gallaecia Centro Óptico

Desconto dun 30 % en lentes progresivas, lentes graduadas, lentes de sol e audiófonos.

Infinity Visión

Desconto do 25 % en lentes graduadas, de sol 20% e 15 % de desconto en líquidos e lentes de contacto. Desconto do 25% en todos os tratamentos de estética e a primeira consulta gratuita. Psicotécnico para afiliados: 18,90 euros. Estes descontos aplicaranse a afiliados/as e familiares.

Motor-Sport

Cambio de aceite e filtros 10% de desconto. Cambio distribución, correas, bujías, pastillas de freo, cambio e reparación de motor, amortiguadores, embragues etc 15% de desconto

Óptica Ramallal

Desconto: 20 % en monturas e lentes de sol graduadas e 15 % en lentes de contacto e produtos de limpeza e mantemento. Promoción non acumulable con outras ofertas.

Óptica Santa Lucía

Descontos: 20 % en monturas, cristais graduados e lentes de sol, 25 % en audiófonos, 10 % en produtos de lentes de contacto.

Óptica Suarez

Desconto do 20 % na adquisición de lentes graduadas, lentes de contacto, lentes de sol e complementos para afiliados/as e familiares.

Podosaude

Desconto do 15% en quiropodia.

Praxis

Desconto dun 15 % en todas as actividades formativas que se impartan.

Teresa y Otra

Descontos: 20 % de desconto en todos os servizos.

Xoiería Díaz

Desconto: 15 % a afiliados/as en todos os produtos. No período de rebaixas estas non serán acumulables aos descontos.

Zeda-car

Desconto 10 % en man de obra e prezos especiais en rodas e mantenementos